torsdag den 30. januar 2014

Mange planer.. ;)

Jeg følgere rigtig mange bloggere.. Både her i Danmark og også en del udenfor Danmark.

Hvis i ikke kender mig så elsker jeg at lave mad. Elsker at få vennererne hjem til mig for at få en hyggelig aften.
Nogle af dem elsker at prøve noget nyt og andre kan selvfølgelig ikke. Sådan er det..

Men heldigvis kan alle mine venner, faktisk lide rødvin.. Og Ja, det er virkelig en kæmpe ting for mig
.. De gamle har et fantastisk hus nede i syd frankrig. Byen hedder Vias, Hérault, og ja jeg har så meget at fortælle om stedet. men der skal nok komme noget om det. For det er noget der betyder så meget for mig os vores familie. :) Og det vil jeg sige i skal glæde Jer til.. For er sgu stolt af det de har fået lavet.. ;)
Men Jeg har fået en del gode ideer og nyt, og vil prøve at lave det her på MIN måde på bloggen..
Om det er en "kopi" af opskriften eller det er med min egen ideer, lyster, fantasier.. Ja det finder vi jo nok ud af når jeg skriver det her på bloggen....

Men håber i har lyst til at følge mine "lyster" :D

Go`fornøjelse
Jesper Skovsgaard

Ingen kommentarer:

Send en kommentar